Madde blir scout


Imorgon torsdag ska jag campa med skolan
. Jag vet inte riktigt hur dessa dagar kommer bli. Hur kommer jag överleva? haha nej men det ska faktiskt bli kul. Vi ska tälta, laga mat på olika sätt, göra egna nyttosaker, göra leksaker till barn av naturen, vi ska gå olika natur- och upplevelsestigar, vi ska kolla på stjärnhimlen och vi ska göra egen bastu. Vi ska nog ha riktigt kul där ute hoppas jag hehe! Åker tidigt 7 till Gävle imorgon och åker från Gävle vid 2 på fredagen. Hoppas vi har tur med vädret annars kommer det inte bli lika kul känner jag haha.

Jag uppdaterar alltså inte imorgon (kanske genom mobilen men vet inte hur täckningen är...) utan först fredag när jag kommit hem :)

Hoppas ni hare toppen!
kraaaaam

Postat av: Emelie

Vet du vart i naturen/skogen ni ska vara? haha

2009-08-26 @ 21:23:03
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack tack. Det var jätte trevligt i sundsvall.. Beck filmen var helt klart sevärdig. skit bra film..



Skriver mer i morn.. ska lägga mig nu..

Puss

2009-08-26 @ 22:59:47
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0