Lyskvällen

Igår var det lyskväll här i nordanstig och i hudiksvall. Vet inte om det bara är lokalt eller om det är på fler ställen i sverige. Det kanske ni kan berätta för mig :P ni kommer ju från olika städer i detta avlånga land hehe!

Jon, Chrille, Fredde, Linda och jag käkade grillat här hemma. Var mycket gott och istället för potatisgratäng som alla andra käkade åt jag istället wokade grönsaker. Var mycket gott faktiskt. Satt här och drack lite gott och åt lite gott och sedan drog vi alla ner till Stocka på Måsen där det var pubkväll. Dock var det typ nada i våran ålder haha men vi hade kul ändå. Träffade massa folk man kände igen och även pappa var på lyset :P haha Det var iaf riktigt fint där i mörkret och se alla lysen som lyste längs kusten :)

 

syrran och jag hade lite kul vi hihi. Alltid roligt att ta egokort ibland ;) Hon e fin min lillasyster!!



Jon, Micke och Fredde hade kul de med hehe



Min outfit igår var ett linne från Gina Tricot och ett par jeans från H&M och ett armband från Lindex


Postat av: Emelie

ljuskväll var det igår i Gävle också :)

2009-08-30 @ 22:41:41
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe..tack vad du e snäll sis. men du ska veta att du också e fin :)

just nu känner inte jag mig så fin,pga stor mage och dittan o dattan, MEN jag får något fin utav det iaf..hihi,,



tack för ikväll..

2009-08-31 @ 00:29:25
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0