Lördag


en nyvaken madde...


Men god morgon! Här ligger vi inte på latsidan inte. Eller kan det kanske ha något att göra med att jag sovit i 12 timmar? HAHAHA. Jag gick ärligt och la mig vid 9 igår kväll. Var så slut och trött efter campingen så jag somnade, och vaknade nu vid 08.50 eller något. Helt sjukt haha men jag är pigg och utvilad nu istället då ;)
Dagens planer är att åka in till stan och shoppa lite granna (lön har ju kommit och det är långlördag idag, som det heter när det är öppet länge i affärerna) och sen blir det såklart stallet och rida Docka, saknar henne liksom. Ikväll är det lyskvällen och då ska jag, fredde, jon och linda åka lite bil tänkte vi. Det är så vackert att se alla lysen kring havskusten så ni anar inte :) Självklart åker kameran med ..

Nej nu äre smink och kläder som gäller.. hörs sen :)
adjöken


Postat av: PERSSON

Tobbe is back :)

vart ingen fest. Har ju varit sjuk :S är det fortfarande, eller förkyld iaf, febern är borta nu,tror jag?! känns som så iaf.

2009-08-29 @ 11:17:51
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0