Lördag

Hejsan sötnosar!
Idag är det lördag (redan) och idag har Emma sin födelsedagsfest. Liiiiite jobbigt att vara i sthlm när Diggiloo har avslutning just ikväll men det är roligt att vara här också. Kommer bli grymt kul ikväll har jag en känsla av :) Fint väder är det också. Dock visade SMHI regn efter 18.00 men jag håller tummarna om att vi slipper det hehe

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen. Tvätta ur all äcklig hårspray sen Emmas frisyr igår hehe. Emma ska sminka mig ikväll också. Ska bli sjukt nice asså hehe! Dessutom ska hon fixa hår. Dock ska jag satsa på en liten rockigare frilla idag tror jag. aja nog snackat för mig hehe

hoppas ni mår bra så hörs vi under dagen!
kram

Postat av: TOBBE

hehe hur känner du dem?! dem ska komma förbi idag på fika, lite senare.

2009-08-15 @ 09:35:06
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0