Live från E4:an

Sitter fortfarande på bussen. Vi är snart i uppsala och jag sitter och lyssnar på spotify medans. Tur att den mesta musiken finns där för jag har ingen musik på denna dator annars hahah! De hade blivit liiiite tråkigt. Har precis snackat lite med Emma på msn också. Det är typ regn hos henne. Här skiner solen iaf. Man kan hoppas att det håller i sig :) Nej nu ska jag kila vidare. Inte bokstavligt men titta på ngn annan sida iaf ;)

vad gör ni då? =) sitter ni hemma eller är ni ute och reser som jag? hehe

Postat av: sanna

Hej. Kan inte du rösta på mig på veckansblogg? Se adressen där du röstar på min blogg om du ska göra det.

Annars kan du läsa min blogg och se vad du tycker tills den 16,de då slutar tävlingen och så kan du rösta om du tycker bloggen är värd de. Kram <3

2009-08-11 @ 19:33:29
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Hoppas ni har det bra! :D

2009-08-11 @ 20:16:05
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjo.. Här regnar det för fullt..

Jag sitter hemma och har hur tråkigt som helst.. vet inte vart jag ska ta vägen nu snart!!

Ska väl laga någon mat strax.. vilket inte är så mkt roligare än att sitta vid datorn, men jag måste käka något och jag är less på mackor och flingor och mjölk,sen så ville jon ha mat när han kom hem.

Men hur drygt äre inte då å laga mat såhär sent på kvällen?! :O

Huaa.. hoppas du får det bra i stockholm.

PUSS

2009-08-11 @ 21:17:33
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0