Kärt återseende




Jag har precis sett Twilight igen med syrran. Lånade den igår av Evelina då hon lånade En shopaholics bekännelse av mig istället. Jag totalt ääälskar denna film. Sist jag såg denna film hade jag inte läst böckerna. Nu har jag läst 3 av dem och ska läsa den fjärde nu snart. Nu älskar man denna film ännu mer. =)

har ni sett denna ännu? läst böckerna? vad tycker ni om den?

Postat av: PERSSON

like med kissies? den fjortisen? full Madde? ^^

skulle vägra ha samma, skulle inte vara kul för andra. men om du syftade på headern så ville ja fixa att ha samma som bakgrunden, så dem går ihop varandra. ananrs skulle jag ha en grå randig ful i headern.

jag bytte för jag kände att jag var inte seriös med den. Och den var liksom inte om mig typ. svårt att förklara. men jag kände inge riktigt igen mig med den bara. :D

2009-08-18 @ 19:26:07
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: SaraLouise

Jag blev faktiskt inte så förtrollad av den som alla andra... Den var ju jättebra liksom, men inte to die for. Något besviken.. Efter att man har hört alla snacka om hur fantastisk den är, och inte tycker jag han är särskilt het heller.. :S

Jag är väl konstig, haha.



Däremot tror jag böckerna är bättre, skulle vilja läsa dom också. =)

2009-08-18 @ 19:59:27
URL: http://saralouiise.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0