Fredag

God morgon!

det är redan fredag. Helt sjukt haha! Jag har sovt mycket bra inatt men trodde att klockan var typ 6 när jag steg upp vid 8 haha. Ingen sovmorgon här inte, men lika bra det för det är inte varje dag man är här hehe. Jag och Emma har precis käkat frukost (fil och müsli ) och nu ska vi snart ut på en liten långpromenad här i området i Österskär. Det är sjukt fint här, för att inte tala om alla fina hus och havet :) Hoppas vi slipper regn bara men det verkar som det hehe.

Jag återkommer senare under dagen med mer inlägg =) Då me fler bilder i inläggen haha.

puss och kram på er

Postat av: TOBBE

aha i see =)

Det var planerat att åka till Harmånger och träffa ett par man har nyss lärt känna, men det kommer bli alldeles för sent bara. så vi får se vad som händer idag.

kram

2009-08-14 @ 12:37:54
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0