Filmer

 
Har precis hyrt två filmer. Outlander och Watchmen. Hoppas de är bra för jag ser fram emot några timmar avslappning i soffan nu haha. Recention kommer sen ;)

Outlander- Kainan, en man från en annan värld kraschlandar på jorden med sin märkliga farkost, mitt under vinkingatiden. Men han kommer inte ensam. En fruktansvärd varelse vid namn Moorwen kommer honom tätt i spåren och förintar allt i sin väg i jakt på rymdfararen. Kainan lyckas till slut liera sig med vikingarna och acancerad teknologi möter nu järnålderns primitiva teknik i kampen mot monstret.

Jag tycker filmen var ganska bra, den var snyggt gjord men liiite segdragen i slutet kanske. Lite förutsägbar på vissa ställen också vilket jag alltid tycker är tråkigt. Dock får den trots det 3 M av 5 möjliga. M M M M M

Postat av: Anonym

halloj

jag tyckte den nya designen var snygg fina läckra färger....

du verkar ha varit på en riktigt trevlig fest..

Jag gillar tequila rätt skarpt mums citron +salt...

ha det gott

kram lolla

2009-08-08 @ 19:52:51
Postat av: TOBBE

watchmen suger madde :D jag tyckte den va "så bra" att jag somnade i soffan :D hahaha

2009-08-09 @ 01:14:13
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0