Ett inlägg utan bilder pga krångel

heeej!
nu är man hemma igen. Vill ni veta en tråkig sak? Jag hade med mig en dongel med trådlöst internet. Igår fungerade det skitbra här hos mamma och på tåget imorse fungerade det ju utan problem. När jag satt i skolan och skulle enrolla mig på en kurs så slutade det fungera och nu här hemma får jag inte igång det. Den säger hela tiden att dongeln inte är installerad eller giltig. GAAAH !!! Mamma sitter vid hennes dator och jag snodd nu brorsans. DOCK har jag inga bilder på denna dator.. HUUUR tråkigt som helst. Jag vägrar blogga en hel vecka utan bilder. Kamerasladden är hemma eftersom jag tänkte lägga in bilderna genom  minneskortet från kameran till den bärbara datorn.

JAg avlider tror jag haha. Jag ska försöka fixa detta under veckan  för tro mig, ni ska få bilder att se på också hehe!

HUR HAR ERAN DAG VARIT? :) Ni glömmer väl inte att rösta på mig på veckans blogg.

Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Hej gumman:-)



Hur går det med röstraggningen då?;)

2009-08-24 @ 19:31:56
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: lolla

halloj

så jäkla irriterande skulle jag tro,att det krånglar med internet....

Evvan läser till sjuksköterska genom Gävle är inne på tredje terminen om inte fjärde kanske....

ja, det tävlades i Jdal men inte alls så mycket folk...men "pirran" skötte sig bra.

kram lolla

2009-08-24 @ 19:42:14
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Vad drygt, hatar när internet krånglar:(



Haha, men gud skulle aldrig tänka tanken att du skulle fuska:P Haha!



Ja idag har vi varit ute hela dagen och lekt. Det har ju varit så fint väder med:-)

2009-08-24 @ 19:51:33
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0