En stund att andas mellan all stress...


*Pust* sitter här och har en chans att andas typ haha. Ni ska se mig, jag ser mer ut som en yr höna eller en stressad 14 barns mamma. Jag springer runt hela huset och försöker städa så att man kommer hem till ett fint och städat hus på fredag och inte har massa med saker på "to-do-list". Jag gör med andra ord diskning, tvättning och undanplockning av småsaker. När jag har packat klart ska jag skriva ut en hel del saker inför veckan med skolan och det vore bra om jag kom iväg ut i skogen på en promenad också. Skolveckan blir ioförsig en hel del promenader (till och från buss, till och från tåg och på skolan) men man är oftast så slut när man kommer hem så man orkar inte med någon träning. Jag hinner inte rida idag heller :( Tråkigt men sant. Försvinner minst 2 timmar ifall jag ska rida och sen måste man duscha och fixa sig innan man kan åka till mamma, det tar bara massa massa tid :p tid jag inte har idag i alla fall.

Hoppas ni hinner NJUTA av eran söndag =)
tusen kramar till er så hörs vi lite senare idag.


Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Okej, vad roligt:-)



Jo vi trivs vi med, dock börjar det kännas lite trångt med en 3a när vi har 2 barn..



Hur är det med dig idag då?

2009-08-23 @ 16:08:39
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0