Designbyte!

Jag ska nog starta min stationära och få igång ps så jag kan göra om min design lite. Jag är trött på denna nu. Vill ta bort det rosa, in med en ny färg och in med nya bilder. Piffa upp den lite ;) Beror såklart på om jag får igång min andra dator eller inte ;)

hörs väl om ett tag då hihi

Postat av: Sara

Ja, precis! :) Det är väääldiga skillnader från person till person, fast vanligen börjar inte magen synas riktigt för än runt i mitten av graviditeten. Sedan syns det mer om man varit gravid förut :P Men ska jag vara ärlig så går det fort nu! ;)



I helgen ska jag bara ta det lugnt. Tänkte plocka lite bär och fylla upp frysen inför vintern. Det är ju så gott med smoothies :) Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2009-08-07 @ 12:39:59
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

sv.

Ja precis! De är ju på hugget nu så jag tänkte skynda mig ut i helgen på en skogspromenad :)



Det lät mysigt! Hoppas du får en trevlig helg! :) Längesedan jag var på någon fest nu känner ja xD

2009-08-07 @ 13:01:36
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0