Ystad till Haparanda


Gert och Robban går juh från Ystad till Haparanda i förmån för prostatacancer. Nu har de nått min grannby Hudiksvall och imorgon ska de spela in programmet som sänds på tv 8 på söndag. Jag tror fasen jag ska åka in och kolla :) Om inte annat funderar jag på att gå med dem en bit när de går förbi min hemort :) Någon som är sugen på att följa med? =)


.

Postat av: Katja

Oj fint =)

Men, iaf.. jag behöver något mjukt att ligga på för ryggen, kanske, beror ju på hur man gör övingarna, men annars kan jag göra på cd-romen hemma så kanske man lär sig dem utan till..

Haft en trevlig kväll?

2009-04-24 @ 20:51:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0