Utmanad

Utmaning
Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. Jag blev utmanad av Alexandra.

♥ Jag har en liten fobi över gula traktorer sen en mardröm jag hade när jag var liten 
♥ Jag älskar att shoppa vilket kanske märks ibland ;) 
♥ Att teckna och att sjunga är två stora passioner jag har här i livet 
♥ Jag vore inte hel utan djur i min närhet
♥ Skräckfilmer är min favoritgenre 
♥ Jag har en vana att alltid börja och sluta med att borsta framtänderna när jag  borstar gaddarna
♥ Jag har inte varit singel sedan jag var 14 år  
♥ Är en morgontrött människa som kan ha ett dåligt humör om hon inte får sova sina skönhetstimmar ; )

Jag utmanar dessa personer:

 

Magdalena

Emma V

Emma L

Sofie

Syrran

Carro

Lolla

Malin 






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0