Solig fredag

GOD morgon (förmiddag)

Idag är det fredag (redan?! ) och solen lyser :) Jag tänkte börja nu med att att klä på mig och gå ut för att skotta bort lite mer snö. Det som kom igår försvann under gårdagen så nu kan man lägga fokus på den stora högen som är kvar på baksidan. Usch jag hatar verkligen denna del av våren. När det tar sån tid för snöhögarna att försvinna (a) haha! Nu vill man ha rent och snyggt som man har inne hähä ;)

Ska även ta tag i att plugga rikligt idag.  Ska beta av några böcker för att imorgon under morgonen/förmiddagen kunna börja skriva mer på hemtentan. Jag hoppas det kommer gå bra för jag har verkligen ångest för denna hemtenta. Känner mig sämst i världen verkligen haha men men.. märks på beyget hur bra det gick som jag brukar säga.

Ikväll kanske man hyr en film, vad vet jag. Vad ska ni själva  göra? :)

kram

Postat av: Jessica

Hej! Fanns det någon repris från borgvattnet? Har varit där, de var inte lindrig kan jag lova.. ;) var så rädd så jag försökte få en kompis i ramsjö att komma å hämta mej..!!!!! haha. Men han vägrade. Tyckte jag fick skylla mej själv, haha. dessutom så njöt han nog av att höra hur rädd jag var, hahahaha. Men jag vill ändå dit igen!!!!

2009-04-17 @ 11:22:21
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Pilla

Ok, skönt att ta de lugnt:)

Ikväll ska vi in till hudik och hälsa på lite folk. Så sällan man har gjort de nu när de varit så mkt med jobb/hus renovering.

Imorn ska vi ha en rå-om-varandra heldag! Känns som om de behövs ibland när det är mkt lixom;)

Hoppas ni får en bra helg:)KRAM



ps.Nu är hela vår gräsmatta framme(på baksidan, inte framsidan är klar än) btw, LOVE IT:)

2009-04-17 @ 12:35:48
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0