promenad i solen

Tror jag ska ta en promenad i solen :) Måste passa på medan den är uppe, sen gäller det skolarbete igen. Men det kan jag ta ikväll då det är dåligt på tv och solen sover hehe

Vad gör ni för ngt då? :)


det blev en halvtimmes rask promenad! huuur skönt som helst! åh vad jag är taggad för att gå ner i vikt nu :D ni anar inte. Och till er nya läsare som inte känner mig så ska ni veta att jag har ca 15 kilo att gå ner. Ganska mkt men jag kommer klara det! haha

Postat av: Katja

Jag har nyss ätit lunch.. känner mig inte alls bra juh =( Huga.. febern, ska ta alvedon snart igen.. så komma ifrån datorn, villket är rätt omöjligt ibland.. Vad för musik lyssnar du på mer?

2009-04-20 @ 13:33:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0