Pluggo

Nu har jag suttit med skolarbete några timmar. Nu får det vara bra för stunden. Har iaf hunnit med att skriva en reflektion över veckan som varit och så har jag börjat lite smått med hemtentan. Det gäller att veta exakt vad man ska skriva om där för det är ett stort arbete och det är mycket som ska in. Just nu känns det inte som att det kommer att gå men vem vet? Kanske överraskar jag mig själv? haha.

 

Idag är jag inte alls på något vidare humör så jag ber om ursäkt om jag låter vresig eller arg. Jag är förhoppningsvis bara det nu någon dag framöver. Vill egentligen inte berätta vad det handlar om heller. Kanske någon dag framöver. Kanske inte. Ni överlever nog ändå ; )

 

Nu funderar jag på att göra lite mat. Har tagit fram lax som jag ska steka på och till det blir det gulbur och massor med sallad. MM vad gott det låter haha. Ska nog börja med maten redan nu. 

 

Ciao




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0