Onda tankar

Åh nyss ringde det någon försäljare från telia och ville att jag skulle byta till viasats kanaler.. låter inte det konstigt? haha det lät juh bra det hon hade att komma med men jag är så rädd att det inte är telia och att det blir dyrare i slutändan än vad vi har nu så jag bad henne ringa någon annan dag. Då kommer jag givetvis inte svara hahaha!

 

Nu fick fredde ett telefonsamtal som inte alls gjorde mig eller han speciellt glad. Ibland tror folk att man är gjord av pengar -.- Nu ska jag ut i solen och plantera blommor eller ut på en lång jävla promenad eller något för att rensa huvudet från alla onda tankar hahaha!

 

Vore bra om jag skrev klart en sak också... men det är kanske inte bra att göra när man är arg? :P


Postat av: Carro

Nä repcis ;)



Ha de så kul imorrn du med :D

2009-04-29 @ 19:00:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad äre som har hänt nu då?

eftersom ni fick ett samtal när varken du eller fredrik blev glad?!=S

2009-04-29 @ 21:29:29
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0