Madde blir mera vis?

 Jag börjar dessutom få visdomständerna på nederkäken. Det kliar så fruktansvärt mycket i tandköttet just nu så ni anar inte. Att borsta tänderna har nu blivit en helt annan upplevelse. Tandborsten kliar bra ;)

 

 

 

 

Har ni fått era visdomständer? :)


Postat av: yooyyyo

:O jag håller på att få mina nu & halva tanden är uppe. Och nej det är inte alls skönt

2009-04-02 @ 19:42:45
URL: http://yooyyo.blogg.se/
Postat av: Nypan

Jag har fått nästan 3 av mina. En av dom är halvt övertäckt av tandkött och den gör så jävla ont när man tuggar om de hamnar hård mat där. Rev sönder "fliken" som ligger över tanden på fyllen förra helgen, så snart kanske den är helt uppe, jag längtar! Vettefan hur länge ja har gått såhär, urk. Hoppas de inte blir länge till. Hoppas de går bättre för din/dina :)

Kram

2009-04-06 @ 02:30:15
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0