Inte bara dålig...

Nu är jag hemma "hemma" igen. Åkte hem idag med alla saker för att kunna åka tåger direkt hem imorgon efter skolan. Imorgon är det fredag så jag kommer troligen gå omkring med ett leende hela dagen ;) Man kan iaf hoppas hehe! Idag har jag inte enbart legat i soffan och latat mig, nej jag har hunnit med en massa andra saker också minsann!

 

Jag har idag :

 läst klart boken jag köpte häromdagen

 svarat på några instuderingsfrågor vi har till en tenta

betalat räkningar

 städat här hemma (kul att man fick BÖRJA med att göra det...)

 fixat ihop kökslampan och badrumssakerna som kom med paket idag! (ska visa er så fort lampan är uppe )

 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0