God morgon


God morgon!

hur mår ni idag då? själv mår man bra. Drömde konstiga drömmar inatt. De var väl inte så konstiga egentligen. Jag drömde att vi hade fått en dotter och att vi skulle gifta oss. De var konstiga i den bemärkelsen att vi inte har planer på varken eller just nu haha. Men man vet aldrig, den som lever får se ; )

nämde igår att Nelly har rea. Dock hittade jag inget jag ville ha, som vanligt. Hittade ett par skitsnygga pumps men SJÄLVKLART var det ingen storlek kvar som passade mig :( Det är det enda stora minuset med rea. Att man oftast inte hittar något eftersom ens storlek inte finns kvar.

nu sitter jag och kollar på två andra nätsidor etfer olika saker. Hittar både det ena och det andra faktiskt men om det blir något köp vet jag inte ;) Ni får väl se sedan issåfall!

Just det... det snöar idag också -.- Asså förstår ni hur ledsen jag vart? haha jag som donat på gården med att kratta och tagit bort snöhögar. MEN jag vet att det alltid snöar minst en gång till efter att all snö är borta så jag ska väl egentligen inte vara så förvånad. Denna skitsnö tar med sig resten av den snö som låg kvar så :P



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0