Båtresan

Hello!

Nu har jag tagit en paus från skriverierna en stund! Jag kommer ingen vart känner jag. Om någon timme eller imorgon ska jag bara skriva tills fingrarna blöder haha. Då läre det iallafall bli något! Ola var in en stund och bjussa på lite svar, nice :) Var ett tag sedan man fick så att.. hehe

Nu tänkte jag visa lite bilder från resan, har inte så många bilder från själva båten eftersom kameran strejka och jag var inte uppe så länge på lördagen heller, mådde inte alls bra :( haha.

blir små bilder för det tar sådan tid att ladda upp!
Enjoy

 spänd på att åka x)





 hade jävla  kul på bussen ner ska ni veta! Ja skratta så himla mycket

 hytten var fin x)

 mariehamn :)



 utsikten var fin :)



 hem var alla mer eller mindre döda xD



mitt shoppande var jag nöjd med x) kommer med recension senare när jag testat dem hehe
Det var iallafall midnight fantasy av britney spears. Hade faktiskt aldrig luktat på den men den luktar verkligen jättegott! en ny favorit helt klart!. Köpte även lite ögonskugga-penslar och en kit med smink för brunetter innehållande ögonskugga, rouge och läppglans och sen ett paket med två läppstift i rosa för brunetter ;) Två sista båda från Loreal

Tack alla som var med, sjukt rolig helg

Danne, Erik, Chrille, Peter, Jonas, Jonas, Danne, Fredde, Erika, Malin, Johanna, Tobbe, Sammy, Melinda, Peter, Patrik och Micke.. tror ingen är glömd nu haha! TACK för en rolig helg ;)

Postat av: thezsa

ser ut att vart en rolig helg.. inget fel på denna ? :O har ju inte ens en header xD

2008-09-29 @ 19:04:52
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0