Svall imorgon igen


Idol var lika roligt som vanligt, kanske snäppet roligare idag eftersom en tjej sjöng Olas "S.O.S" haha. Det var juh inte direkt bra tyvärr men roligt var det att Bagge sjöng med ;) haha. Ser fram emot nästa program. Nyss ringde iallafall Malin och frågade om jag inte hade lust att åka till Birsta för att shoppa lite. Visst sa jag ;) Nu ska vi se om jag hittar något till lördag och vore bra om jag inskaffade dem där sladdarna till min dvd-läsare till datorn så jag faktiskt kan installera den! Ska bli intressant att se hur det går då jag egentligen inte har en aning om vad jag snackar om! haha.

Före det ska jag dock hinna med lite skolarbete! NU ska jag bara ta tag i det eftersom det inte blir något sånt i helgen ;)
Vad ska ni göra imorgon? :)


Postat av: Magdalena

Woho, kom in till mig, me worka där imorrn :)

Förresten, om du inte har märkt den än så satt jag tillbaka hundringen i söndags :)

2008-09-04 @ 22:24:15
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0