suck på mig själv

Åh just nu känner jag mig tom i skallen haha. Inte nog med att man knappt kan prata utan att sluddra och tappa ord så ser man nu att man har dubbelbokat en bok :O hur bra är det då? asså jag lovar och svär att jag först beställde den på ett ställe men att det stod sen att den var slutsåld och att jag senare var tvungen att tokleta den någon annanstans. Nu när jag kollade på min mejl så har jag orderbekräftelse på den boken på båda ställena. Bara att vänta och se om den kommer från båda issåfall skickar jag givetvis tillbaka den ena ;) MEN va konstigt att jag issåfall har kastat mejlet om att den var slut och inte själva orderbekräftelsen. SUCK haha

nu ska jag ta mig ett äpple och sen spela klart CSI ;) en annan är juh på sista banan nu, eller case som man säger hehe

ha en superkväll sötnosar :D



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0