skoldags

God morgon på er *gäsp*

Idag är det onsdag och idag ska jag in till cul för att ha "lektion" med mina underbara gruppmedlemmar. Vi ska gå igenom lite saker och diskutera lite uppgifter. Känns skönt att få lite saker klara i tid så man inte sitter där med 1000 uppgifter sista helgen haha. Men ja, därför sitter jag här nu med handdukarna kring mig och är lite halvt stressad ändå. Ska ut med Boyen, äta frukost, klä på mig, sminka och dona sen ska jag dessutom hinna ta ut lite pengar. Sen känner jag mig stressad eftersom jag inte vet vilken buss jag ska ta hem eftersom jag måste över till jobbet och lämna tidrapport. Men det löser sig nog ;)

Jag får väl säga hej svejs så länge så hörs vi när jag kommit hem, kring 3 tiden.

kraaaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0