Shopping

Nu först har jag tid att blogga haha. Åkte in till stan och snabbshoppade med Syrran. Var på jakt efter ett par vinterskor eftersom jag inte äger några sådanna stövlar och det blev ett par Björn Borg skor så dem var inte så billig men pappa sponsra ;) Det blev även ett underkläder-set, ett diadem från H&Ms barnavdelning (haha) och lite smink. Bra grejer bra grejer.




Dem ser kanske konstiga ut men ni får se dem på mig på ett annat kort senare.. Dem ser gröna ut nu men det är plasten som gör det, dem är faktiskt svart ;)


Lite småsaker i form av BH & trosor, pincett, strumpbyxor, diadem och mineral foundation :)

Postat av: Magdalena

hhaa det dä'r diademet ska jag också köpa, kan bara inte bestämma färg :)

2008-09-20 @ 19:49:11
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0