morning

Men heeeejsan!

Jag som skulle ha en nykter helg men icke, det blev till och med en två dagars haha. I Fredags var vi över till Mårten och tog någon cider/öl och umgicks bara. Himla nice. Igår åkte vi över till Malin och Markus för att spela lite plump och utslagspoker. Jag kom 2a i plump och vann en gång i utslagspoker ;) inte illa va? haha.

Efter några cider åkte vi in till stan för att kolla lite. Det var jädrans mycket folk på stadt så tråkigt att man inte gick ut men det var skönt att bara dricka "lite" för min del blev det bara 2 cider och 2 öl. Känns bra idag som man säger ;)

Nu är det bara det tråkiga skolarbetet kvar. Vet inte om jag ska läsa ut den idag eller om jag ska dela upp med imorgon. Känner mig inte motiverad att göra det idag lixom :/ aja jag hittar nog på ngt ;)


Postat av: Josefine

Jag har också massor med skolarbete att göra idag :/ Kommer att bli en tung dag men det är bara att bita ihop.



Kram Josefine.

2008-09-14 @ 12:46:05
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv; tack för tipset!

2008-09-14 @ 12:49:23
URL: http://cecilialu.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0