Minus 2.2 kilo

Goden morgen på er!

Inte för att det är direkt morgon men skriver så ändå ;) Nu ska jag snart åka iväg till stan för att träffa de andra i min lilla "glada hudik" grupp. Vi ska gå igenom arbeten, se att vi inte har missat något som ska in eller så och diskutera ett papper med frågor som ska vara klart tills vecka 39, våran andra campusvecka. Det kommer nog gå bra!

När jag kommer hem ska jag träääääna! Asså fattar ni hur bra GI mat verkligen är eller? på två dagar nu har jag gått ner 2.2 kilo !!!!! Snacka om att peppningen är rejäl nu! Därför ska jag absolut träna när ja kommer hem ;)

näe nu måste jag göra mig klar, hörs i eftermiddag!

 en hel sån här ¨på två dagar ;) nu kör vi hehe

Postat av: Magdalena

Det kommer skilja många timmar, så jag har verkligen inget val. I stan får jag knappt jobba alls, och i birsta blir det nog varje vecka. Väldigt stor skillnad på lönen då...

2008-09-10 @ 14:12:50


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0