Madde städar

Jag har nu städat lite. Jag brukar göra det när jag har mens (okej nu städar ja inte bara en gång i månaden men MER denna vecka ^^) och det är så skönt att röra på sig, man glömmer lixom bort smärtan. Jag har nu lagt ihop kuvert med Olabilder i som jag ska skicka till söta flickor som ville ha ett idolkort från BRIS och sen har jag hittat min pincett! FATTAR NI? hahaha min pincett !! :D den hade katten lagt i min låda med alla locktångar och det i, intressant val!

Jag ska nu läsa de kapitel ur två av de återstående böckerna och skriva läslogg på dem sen är jag nästan klar :D Har någon bok kvar men den ska inte vara läst förrän nästa fredag vilket jag hinner läsa lite varje dag ur så ingen panik med den ;) känns otroligt bra! Dock ska en uppgift vara inne senast den 1 oktober som jag funderar på att skriva redan nu och skicka in, skönt att slippa tänka på något till veckan då man redan har 100 saker att göra, men men får se ;)

hörs lite senare sötnosar

kraaam

Postat av: Lisa

nej den har jag inte läst! :D det måste jag göra ju :)



åh, tack! det är jennifer som gjort designen :) tänkte att det behövdes lite förändring ;D

2008-09-19 @ 18:55:09
URL: http://famoous.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0