jobbigt värre

Hello bloggläsare!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör i dagens läge haha. Inte nog med att man har huvudvärk och knepig i magen, man är dessutom på dåligt humör pga gruppen. Var ett "missförstånd" som gör att jag troligen kommer få sämre betyg -.-' Har mejlat seminarieläraren och bett om andra uppgifter så hoppas det löser sig men just idag när jag fick höra det blev jag inge vidare glad över! Dessutom att det jag renskrev igår INTE alls ska in till någon lärare. Då hade jag lika gärna kunna gett fan i det! *suck* Näe så idag var jag inge vidare glad! Troligen inte imorgon heller haha men vi får hoppas på det bästa :)

Nu ska jag faktiskt bara slappa och ta vara på tiden som hemma och "ledig" HAHAHA. Ska kolla igenom papperna ikväll innan jag lägger mig för att se vad som ska med och vad vi har för något! haha.

Ett stort plus är att vi har sovmorgon imorgon ;) Börjar 11, naaaajs!

hörs lite mer senare.. pussen



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0