idolstarten

ehj hej...

asså jag är så trött så jag vet inte vad haha. Har nu sittit i över 2 timmar med att försöka installera ljudet på min dator. Man måsta juh tydligen uppdatera lite drivrutiner vilket krävde ytterligare en installation och innan man hittade allt? Sen när vi installerade antiviruset försvann internet. KILL ME SLOWLY lixom haha. Nu funkar iallaflal både internet och antivirusprogrammet. Dock gick det inte att installera något av word eller photoshop för jag måste ha en dvdläsare först vilket jag ska köpa imorgon så imorgon när Fredde kommer hem från jobbet drar vi in till stan hehe. Kanske ska passa på att köpa bläckpatroner så jag kan skriva ut ? ;)

Kollade ni på Idol-starten tidigare ikväll? Det var iallafall som vanligt. Lika underhållande, lika många falska sångare och lika många pers som verkligen tror att dem kan sjunga haha. Dessutom diggade jag den nya juryn även om jag saknade kirshti (stavning?!)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0