hos mammen

Hejsan!


Nu är jag hos underbara mamma. Känns bra. Dock vet jag inte om vad hon tycker om att jag ockuperade datorn med desamma haha. Men jag ville juh blogga och kolla ola.cd och msn lite innan jag lade mig. Ska snart kila ner till sängen ändå. Känns som om det behövs. Inte för att jag är trött och vill sova men bra att lägga sig och läsa lite till ur den underbara skolboken.

Imorgon är det skola som sagt och jag vet inte alls när vi slutar så jag har ingen aning om vilket tåg jag hinner med hem. Är hemma antingen kring halv 6 eller timmen senare. Hoppas såklart på det "tidiga" tåget men får se som sagt.

Ha en bra fortsatt söndag och hoppas ni får en bra måndag

kraaam och god natt



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0