God natt

Nu mina vänner, ska jag nog stänga av datorn och gå och lägga mig. Jag ska fixa lite saker innan och jag behöver sömn om jag ska orka med morgondagen. Hoppas på det bästa iallafall! Håll tummarna över att jag inte spyr något mer! Känns lite konstigt i kistan än måste jag säga men det går nog bra ;)

kram och god natt på er

Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha ;D

2008-09-22 @ 22:39:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: thezsa

goodie ;D haha ja självklart, alltså headern jag vet inte om jag vill att du hjälper mig med en header till den nya bloggen eller min privata blogg.. haha :) men du.. om du hjälper mig med en header till min andra blogg.. för den ska verkligen bli MEGA bra:D men sen kan du väl förklara hur man gör header har photoshop men kan ingenting alls :S btw, tycker jag du ska logga in på msn behöver akuthjälp! !!! :D

2008-09-23 @ 19:28:21
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0