FREEEEEDAAAAG

Hello hello!

JA då var man i den där "förbannade veckan" igen då -.- usch haha. Har sjukt ont i magen och har sjukt stort behov av att äta godis! Detta sjunger inte bra för min träning inte ^^ MEN jag får väl ta i med hårdhanskarna efter denna lilla underbara vecka då ! Idag kom mitt H&M paket innanför mina väggar så ett liiitet sneek peek på dem kläderna kommer i ett annat inlägg :) riktigt nöjd med kläderna faktiskt :) Dock så verkar en tröja ha typ franska strl för den var inte alls så stor som den borde vara HAHA men men ^^ Mina boobs ska nog gå att trycka in där ändå x)

Sen ska jag även ta och läsa ut en till bok :) Känner att det är lika bra, en bok ska jag läsa hos mamma i veckan men  skönt om man kunde göra NÅGOT annat än bara plugga nästa vecka 8-)

ja nu måste jag inta lite frukost, nämligen en dumle eller två ;)

ps ett skämt för er som inte fattar....



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0