Föresten..

så har jag lust att vriiiiida min lilla kisse lite, han har nämligen lekt bort min nya pincett :O Asså fattar ni? min NYA! jag köpte en ny igår då min gamla också försvunnit på något konstigt sätt. Nu inatt har min lilla söta katt lekt bort min nyc också! Asså gaaaaaaah -.-'! Jag tycker jag har letat överallt i hela lägenheten och den finns inte! Han kan juh inte ha ätit upp den :O -.- näääe ushc fyyyyyyy f*nnnnn hahahh

Postat av: emma

haha, lustigt. min gamla "älsklings" pinzett försvann med helt plötsligt här om veckan :p och ahr nu köpt mig en ny... förstå vad såna saker kan ställa till med besvär ;) hihi.

2008-09-19 @ 19:50:29
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0