datorn e nog död nu

hejsan!

hörrni, ja hittade på internet en kille som hade haft exakt samma problem som jag, nämligen att det bara var bakgrunden som kom upp.. grejen är då den att han tydligen stoppade i ngn skiva och felsökte och hittade några skadade filer.. det framgick dock inte om han måsta installera om allt sen eller om han lyckades komma åt filerna på någe vis.. frågan är nu om ja ska lämna in den till ngn datorbutik och be dem försöka spara mina filer eller hur ja ska göra.. ja vill verkligen inte förlora det där.. det är mitt liv.. asså vi snackar alla bilder på boyen, katterna, mig och fredde, ola och lixom alla kompisar! alla hästar, FAAAAAAAAAAAN !!! -.-'



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0