datakrångel = paniiiiiiiiiik

HEJ PANIIIIIIIKEN!!!1

asså ni ska bara veta hur rädd jag är nu.. Satt juh nyss vid min dator som har funkat rätt okej på sneaste och nu när jag startade om datorn kommer bara bakgrundsbilden fram. Inga mappar, inte ens start lixom :O Hoppas det är något temporärt så att det kommer imorgon om jag startar den då. Jag måste juh  spara mina mappar :O jävla skiiit

ååh damp -.- någon som vet vad som hänt? hur man får tillbaka alla mappar?

Postat av: Magdalena

Usch, det är faktiskt en mindre katastrof när allt förvinner! Hoppas det kommer tillbaka! :)

2008-09-01 @ 20:48:23
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0