Äntligen!!!


JAAAAA!!!! NU är jag klar med allt skolarbete. Jag har skrivit läslogg på 3-4 olika böcker, läst dem böckerna igen för att påminna mig själv om vad dem handlade om, jag har kollat och svarat på skolmejl och blackboard. Jag har hunnit med att renskriva en uppgift som vi diskuterade i onsdags och jag har renskrivit min progymnasmata. Känner mig nöjd med den faktiskt men får se vad de andra säger om den imorgon haha.

Tråkigt att klockan är så mycket, har fasen inte gjort så mycket idag så tur att jag klev upp tidigt och tränade och det. Nu tänkte jag gå ut med Boyen en snabbis och sen blir det tv:n men en kopp te och något att äta. Börjar bli hungrig!

Postat av: Magdalena

Haha just ja, det hade jag glömt bort! tror att dte var lotion xD Japp, keramikplattan ramlade ut, det har spruckit i tre delar. Dåligt, haha!

Duktig du är :)

2008-09-09 @ 20:14:51
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jag vet, inte snyggt nånstans :(

2008-09-09 @ 22:43:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0