Ironman



Kollade juh på Ironman med Kalle, lillis, Fredde, Jonas, Malin och Broberg. Kalle och lillis bor i samma lägenhetstyp som min och det var lite konstigt att gå in i en lägenhet som ser precis likadan ut. Man undrar juh vart mina saker är haha! Iallafal var filmen mycket bra! Se den om ni inte redan gjort det ;)


För att berätta lite kort om filmen kan jag säga att det handlar om en kille som äger en fabrik som tillverkar vapen och efter att ha smakat på sin egen medicin så bestämmer han sig för att ändra sig och tillverkar en robot och blir då ironman ;) en riktigt bra film tycker jag! Den var välgjord :)












nu ska jag kolla på tv lite granna :)

Postat av: Alexandra

din? hahaha,fredde får inte bo med dig alltså? xD hahahah,förlåt,men det såg bara lite kul ut :D

2008-10-27 @ 12:04:52
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0