Tog tag i saken


Idag mår jag konstigt ska ni veta. Vaknade med huvudvärk och illamående och det brukar jag aldrig göra. Dock är det bättre nu :) Idag ska jag på fest är det tänkt. Vendel har inflyttningsfest så ska dit om jag inte blir sämre igen.

Idag har jag faktiskt beställt sex and the city-boxen. Det var på tiden kan man säga. Kostar juh 600 kronor på cdon.com vilket är billigt egentligen då en säsong vanligtvis kostar 250 konor cirkus.
Jag får väl hem den på måndag eller tisdag och jag lääääängtar ; )

Postat av: Magdalena

Haha den har jag också tänkt beställa i typ över ett år, men det blir aldrig av! :)

2008-10-04 @ 18:14:39
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0