Hon lever!

Ja nu var man levande igen då haha. kolla klockan lixom! Var skitroligt igår i alla fall. blev superfull -.- usch haha men nu ska jag inte dricka på lääääänge (vem har inte sagt det förr? hahah) Bilder kommer imorgon, batteriet måste laddas -.-' och jag hade inte orkat lägga in dem nu iallafall ;) hehe

Idag har jag legat hela dagen lång, konstigt eftersom jag inte brukar kunna göra det men jag kommer inte ha några problem med att sova ikväll heller x) sköööönt.

Ikväll blir det lite pokerspelande :) Roligt eftersom det var ett tag sedan vi spelade det nu och pokerkungen inuti mig vill juh kunna visa sina talanger ;) höhö. Ja nu ska jag klä på mig och göra mig någolunda fin och sen plocka undan lite snabbt innan det kommer folk för jag antar att vi ska vara här eftersom bilen är paj! -.-

Va ska ni själva göra denna lördag? :) kraaaam

Postat av: Magdalena

Jag har redan lagt in lite bilder, höll på när du skrev kommentaren, haha!

Det är väldigt bra att komma billigt undan, pengarna räcker till fler gånger då ;)

Så då hade vi en lyckad kväll båda två :)

2008-10-04 @ 18:13:35
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0