Första filmen ut


Första filmen ut var "på smällen" Det var verkligen en rolig film :) Jag visste dock inte att den var över 2 timmar lång så då blev filmen ännu längre haha. När hon fick bebisen började jag böla! Fan jag tror alltid att aborten ja gjorde för några år sedan inte har gjort ett större sår på mig men varje gång jag ser en bebis går mitt hjärta sönder :( Jag ångrar verkligen det över allt annat och skulle spola tillbaka tiden för att få det ogjort.. nu går inte det och det finns väl en anledning till det med antar jag. Åh ibland vill man bara slå sig själv för det man gjort ....

näe tänk verkligen 3 gånger innan ni gör det stora valet...

Postat av: Jennifer

Den filmen är grymt bra! Såg den för ganska länge sen, så jag skulle kunna tänka mig att kolla på den igen haha :P

2008-10-07 @ 22:03:05
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi får hoppas på det iallafall! :]

2008-10-08 @ 10:43:41
URL: http://theeasyway.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0