SATC


Jag har länge velat sett sex and the city filmen (ända sen rykterna om filminspelningen) eftersom jag totalt ÄLSKAR serien och har köpt in hela säsongerna i en liten fin skolåda. Det blev aldrig att jag var på den på bio eftersom jag jobbade så mkt i våras och somras och för att alla kompisarna hade sett den när jag väl hade tid haha. Vadå jobbigt läge? Iallafall köpte jag den igår när det var ett helt ställ där med SATC-filmer. Snacka om att reklam fungerar på mig. Dessutom skulle det bli billigare än att köpa den på internet då ja ändå för lägga till fraktkostnad och i vissa fall fakturakostnad. Bra val av mig tycker jag. Ska kolla på den imrgon när jag kommer hem från stan. Gaah längtar!

Postat av: Anonym

:D. Jo då, det är bra. Vad gör du för roligt då? :D

2008-11-10 @ 20:43:14


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0