Olahelgen

Okej detta kan bli långt men ska försöka göra mig kort (a)

Fredagen den 31 oktober
Jag satt juh uppe på natten för att vinna en sj-biljett på tradera. La mig igen vid halv 3 men somnade 3 kanske och så var man uppe vid 5 igen haha. Jag var faktiskt inte så trött som man kunde tro. Jag tog 8 bussen in till stan och var där lagom tills tåget kom :) Fick turen att sitta helt själv ner till stockholm, lyx! Nere vid halv 12 och helena kom vid kvart över så ja satt där och väntade på henne. Sen vandrade vi omkring medan vi väntade på mikaela men hon kom inte då hon skulle utan typ 3 minuter innan tåget gick så vi fick kuta haha. Hej hej flås!

Vi åkte pendeltåget mot Sollentuna och tog sedan en buss därifrån till Stinsen där Ola skulle uppträda. Där framme möter vi mickis och sedan ser vi även yoyo, denise, charlotte och linnea. Sen kom även naty och ronja, julia, anna och martina och många många fler :) Ola kom upp vid 2 snåret och sjöng tre låtar. han sjöng fel på en låt stackarn HAHA men han kom snabbt in på rätt köl igen! Efter det var det världens bästa signering. Går inte att förklara men han sa så klockrena saker, var så jävla bäst ! :) ångrar inte en sekund att ja åkte ner hehe.

efter signeringen gick vi upp till helenas jobb en snabbis, stor ginabutik hon jobbar i asså ;) och efter det käkade vi. Dock vare sämsta och dyraste pastan ja någonsin ätit men men ^^ ja blev mätt i magen iaf... sen vare bara att dra till centralen för att ja skulle hinna med ybussen hem. Var hemma kring halv 10, lade in korten och sen snabbt isäng haha. Som sagt försöker vara kort 8-) hahaha 
  
      
okej jag filmade så ja var inte direkt beredd på att han skulle göra miner hahaah!


en vanlig :)



Lördag 1 november i Sundsvall

Eftersom det är lite av hemmaplan så åkte jag till svall vid 12-tiden. Kom dit typ 10 i 1 eller ngt och då gick jag mot guitar hero eftersom norrlänningarna stod där ; ) nice att träffa dem igen måste jag säga haha. Vi gick mot scenen eftersom Ola skulle börja om typ 2 minuter haha. Han kom till slut ut och ja, han sjöng tre låtar hur bra som helst! Magda lyckades komma så det blev att jag gick med henne och olga gick med sitt gäng bakom oss :) Det var lite jäktigt idag tycker jag och man fick inte ta kort med honom men det funka iof lika bra ändå. Ola var hur söt som helst! Han blev glad över hans lilla present han fick :) fotbollsfrågor i kortleksformat typ!

Han hade inte sett kalendern heller så han blev glatt överraskad tror jag. Fick en highfive när ja sa att han var på min månad ;) hahaha. Ja han sa rätt klockrena kommentarer idag också haha. Orkar inte berätta allt ; ) men det överlever ni nog! Gick två gånger för att hinna med att signera allt sen gick jag och magda ut för att ta luft och vandra till bilen. TACK för idag Ola, Snygga norrlänningarna,  magda och linda och gänget  :) det var braaa idag :)
   

Postat av: Linnea

jaaa!! SÅG DU NÄR JAG SPELADE?:D Jag ägde!!!!!

såg du den heta killen som jobba där, uti guitar hero? MUMMAAAAAAAAAAA

2008-11-01 @ 21:18:08
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Annica

du ola ringde mig ida å undra om du va en sån där Stalker=)))

haha.....hoppas helgen va bra.

ångrar att ja inte följde med...

men nästa ska ja med på=))

kram

2008-11-02 @ 18:44:46
URL: http://annicalindstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0