Nytt från ICA


Var över på Ica förut idag och hittade denna lilla nyhet. Den innehåller 4 små påsar med banan och jordgubb som är färdigt att blandas i juice, mjölk eller yoghurt till en smoothie ( alltså en påse till en smoothie ). Tycker väl att det är en bra ide även om jag föredrar att ha frukt hemma färskt. Men som sagt, jag köpe en påse och ska givetvis testa, kanske man inte känner någon skillnad, kanske man gör. Stod inge pris när jag köpte den och jag orkar inte att kolla på kvitto men skulle tippa på ca en tjugolapp iallafall. Återkommer med det senare när jag skriver en recension ; )

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det känns så jäkla blufferiaktigt nu när en del av oss verkar få vänta eller inte få poäng alls..precis som att de marknadsfört sig själva för mycket nu och gett bort alla pengar...lite så känns det..sen att de är otrevliga och har dålig kundservice är ju bara än mer minus.

2008-11-10 @ 18:48:34
URL: http://pyttis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0