Johanna och Emelie 20 år

Hade såååå kul igår trots den negativa känslan innan...

Iallafall kom Karro över hit så vi tog ett eller möjligen två glas vin innan vi åkte. Vi gjorde oss iordning lite granna och åkte till Enånger där festen hos Johanna skulle vara. Vi kom dit bland de första vilket var extremt skönt eftersom man inte kände alla där. Vid 6 hade alla kommit och då käkade vi tacos (världens godaste köttfärs ) och snackade lite skit och så som tjejer gör ; ) Vi spelade lite guitar hero och sen drog vi in till staden för att gå in på stadt. Fick gå in gratis ;) NICE kallar man det haha!

Nackdelen med stadt tycker jag är att det är BARA ungdomar där. Asså nu snckar vi 16-18 åringar. Ni förstår kanske att jag känner mig gammal där, plus att alla är så nedrans snygga. Näe ja passar inte alls in där känner jag! Men roligt hade vi igår iallafall...

Åkte hem tidigt (var hemma halv 2 ) eftersom ja ska plugga i eftermiddag så ville ja inte vara dålig, plus att sällskapet åkte hem samtidigt som mig...
HAHA ska berätta att det var väl någon som raggade också men tji fick dem hehe.. dock äre alltid lika smickrande :)

GRATTIS i efterskott Johanna och GRATTIS till Emelie som fyller år idag ;)

   

   

fler bilder kanske kommer då man råkade bli fotad av en fotograf där inne -.- haha

Postat av: Yollande

Eller hur!!!

The first thing that came into my mind when she started singing was "What the hell is she wearing!!!!" HEHEHE

2008-11-09 @ 12:25:37
URL: http://yollande.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0