intensiv dag

ja dagen idag har vart intensiv haha!
åkte och käkade vid 11, var över till jonas, sen hjälpte jag Malin att städa ur lokalen vi var i igår och HERREGUD va det stank där borta, och en hel svart sopsäck med pantburkar och två sopsäckar med skräp. USCH! Dock vare någon oinbjuden som snodde Malins plånbok (stavning? ) och kamera. IDIOT!! Plånboken hittade vi under bron, totalt rensad på pengar och kvitton och allt löst.. fy fan! :/

sen var vi över en sväng till pappa för att jag skulle skriva ut papper som jag ska ha med mig imorgon men en dator från stenåldern hade vart snabbare så ja sket i det. ska skriva ut någon annan stans då ;) haha!

Nu ska jag äta sen hugga in på dramauppgiften, renskriva den och skicka in!

vi hörs väl senare folks

pussen



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0