Hiss och diss



* Ola- finns verkligen INGEN som honom och han får mig på bra humör jämt och han är alltid en solstråle som får den suraste att hoppa av glädje. Ola har alltid vart och kommer alltid vara nummer ett !

* Youtube- det finns något för ALLA på youtube. nyaste musiken, roliga tabbar och filmsnuttar från barndomsfilmer.

* Spets- snyggt som funkar till både vardags och till fest.

* Britney- ÄNTLIGEN är hon tillbaka!



* Falska personer- finns INGET värre än när någon är falsk. Finns fortfarande en person (som ingen gillar) som smyger omkring och lurar folk och försöker få tag i information om vissa saker. PATETISKT enligt mig och dessutom inte snällt mot dem personen lurar. Men säger som dig, sanningen kommer ALLTID fram!

* Slask- tråkigt när snön försvinner och blir slask. Inte trevligt för varken gångare eller bilister.

* STRESS- har sjuuukt mycket att hinna med för skolan nu och ja känner mig stressad. Inte bra för mitt gamla hjärta ;)

Postat av: JULIA

galet bra lista!

2008-11-03 @ 21:20:03
URL: http://juuuliia.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0