HANDLA INTE HOS MODEAKUTEN !!

Nu tänker jag skriva ett inlägg som jag har försökt hindra mig själv för att skriva länge. Det är nämligen så att jag vill varna er för ett företag. Minns ni kanske att jag berättade att jag vann en auktion som företaget Modeakuten i juni i somras? Jag betalade de båda klänningarna dagen efter och nu äre så ATT JAG INTE FÅTT KLÄNNINGARNA ÄN ?!

Jag är vansinnigt arg över detta och jag skulle fan kunna gå ner till henne för att ta mina klänningar och gå hem igen, så jävla arg är jag ! Jag har mejlat tjejen ett tiotal gånger och hon har svarat endast typ 3 gånger. Först var det att hon inte hade haft tid pga personliga skäl och att sommarvikarierna var sega, så då skulle hon skicka klänningarna någon dag efter det. Tiden gick och jag mejlade henne ett flertal gånger utan svar och först när jag hotade med polisen svarade hon att hon hade fått in pengar av flera budgivare från auktionerna men inga adresser då skickade jag adressen och då svarade hon att hon skulle skicka dem inom en vecka. Det är nu månader sen !!!! Hon svarar inte nu när jag mejlar henne så jag funderar ärligt på att polisanmäla henne. Visst ni kanske tycker det är töntigt att jag vill polisanmäla för två klänningar MEN det är faktiskt så att hon är ett så kallat företag med skyldigheter och jag har gjort min skyldighet, nämligen att betala varorna i tid. Det ska inte ta 5 månader för mig att få klänningarna ? Eller hur?! Har hon dem inte i lager kan hon säga det till mig och ge mig pengarna tillbaka istället för att låtsas som om det regnar..

Det är fruktansvärt dåligt gjort av denna tjej att inte svara på mejl och att inte göra gott intryck..
Hoppas ni lär er av detta och att INTE handla hos henne !!

Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Förstår dej helt i de här.. Hade gjort de samma kan jag ju säga..



Hoppas de löser sej på ett eller annat sätt för dej ..

Mvh Marie

2008-11-13 @ 10:54:21
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tycker verkligen du ska anmäla!!

De som tar emot anmälan kanske anser att du "får skylla dig själv" Att handla på nätet har ju sina risker.

Men som du skriver, om hon ska kalla sig företag har även hon skyldigheter.

Jag förstår iallafall din frustration!

Hoppas det löser sig!

2008-11-13 @ 11:22:16
URL: http://toksmula.blogg.se/
Postat av: Linda

ANMÄL na för fan. hon kan juh inte hålla på så e. Ta pengar och inte skicka nå kläder.. hon är juh vrickad i huvudet!!! ANMÄL NA .. om inte du gör det så gör jag det.... men som sagt ,som den där toksmula har skrivit att du får nog skylla dig själv eftersom du betalade osv.. men så går det juh till på tradera osv också.. så ANMÄL na

2008-11-13 @ 16:11:43
Postat av: Madde

Linda:



ja men asså det är ett företag som haft auktionen, inte tradera, så det är fortfarande hennes skyldighet att skicka ut dem.. men ja ska anmäla henne nu.. om hon inte svarat imorgon

2008-11-13 @ 16:37:28
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: bebsibubb

jag har hem adressen.

2009-06-16 @ 00:23:58


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0