Händelserik dag + film

HOHO var det en händelserik dag idag eller? vaknade, bloggade, pluggade, farsdag, film, skrattretande, glad igen, nu bloggandes. Går inte mer in i detalj på va som var skrattretande men det var just det och tråkigt att en person ska haka upp sig på en sak och totalt missförstå vad man säger, men men ja klarar mig bra utan dina surheter :) Jag lägger inte energi på folk som gör mig ledsen, det finns många personer som gör mig glad ;)

Iallafall kollade jag på en film ikväll. Filmen Horton. En animerad film om elefanten Horton som hittar ett pollenkorn som talar. Det är nämligen inget vanligt pollenkorn utan det är en hel by, Wholand. Där bor de en massa små personer och filmen bygger på att Horton ska skapa trygghet för detta pollenkorn, eller byn. Det är en vansinnigt rolig film, speciellt om man kollar på den engelska versionen eftersom Jim Carrey gör elefanten Hortons röst haha! Ja se den om ni inte redan har gjort det :)

Nu ska jag kolla mejlen, mejla skolan och sen bums isäng, ska plugga massor imorgon :)

kram och hej leverpastej

Postat av: Emma

Låter som en lyckad dag :D

2008-11-10 @ 00:47:38
URL: http://emsiieepemsiee.blogg.se/
Postat av: vibbe

HAHAAHAHAH den filmen har jag sett typ ... 5 gånger HAHAHAAH den är såååå rolig!!!!!!!!! xD

2008-11-10 @ 01:05:37
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: bella

okej, ja alla tycker liksom olika, så det är bra!



Okej, jag pluggar också på gymnasiet i gävle men bor i älvkarleby!

Va pluggar du?

2008-11-10 @ 06:53:48
URL: http://bellalindberg.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0