Hade fest på förskolan

Idag var det sista dagen på "lekis" så jag bjöd på lite glass och behöver jag säga att det var uppskattat? ;) Dessutom fyllde Ellinor år juh! Grattis till henne. Imorgon är det sista dagen där på förskolan och då är det fritids hela dagen. Har vart otroligt givande att vara med på förskolan och fritids eftersom det har vart så många barn i olika åldrar. Intressant att se hur dem verkligen beter sig i olika situationer. Speciellt efter att ha läst alla tunga böcker haha!

 

Idag har jag dessutom hämtat ut medicinen till Boyen och jag var orolig över att han inte ville äta dem men han hade gärna tagit hela burken också så det var inga problem. Jag har även hämtat ut paket på ICA. Det var från Yves Rocher och från CDON.com. Allt jag beställde från cdon hade inte kommit utan bara massa singlar :P JAg som hade beställlt böckerna Gömda och Asyl men men. 

 

Nu ska jag rösta lite på rockbjörnen och sen kolla mejl och dona på!

vad gör ni idag? =)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0